Oorlog in Valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Roel Ruiter - WaarBenJij.nu Oorlog in Valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Roel Ruiter - WaarBenJij.nu

Oorlog in Valencia

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roel

26 Maart 2007 | Spanje, Valencia

Weekend van 17-18 maart...
Valencia is dan 'the place to be'
Las Fallas is het feest van het kruid. Overal in de stad staan enorme poppen van piepschuim die vanalles uitbeelden.

Voor ons de mogelijkheid om een weekend lang te feesten. Een huis op het strand. In vier dagen tijd ongeveer 6 uur slaap.

En daarbij Erik Bröker op bezoek... wat is een beter recept voor een weekend oorlog vieren tussen het vuurwerk in Valencia.

Iedere dag de hele dag Spaans oefenen en 's nachts overal in de stad feest...
De foto's spreken voor zich.
Volgend jaar wil ik weer zo'n verjaardag!!

  • 26 Maart 2007 - 21:05

    Wil:

    Roel,

    jij bent goed bezig, ik hoor het al. De stage zal wel lukken...mail maar op tijd wanneer er weer een feestje is!

    Veel plezier!

    Wil

  • 26 Maart 2007 - 21:12

    Prout:

    Je comprends rien a ton blug man !!

  • 27 Maart 2007 - 12:55

    Carlijn:

    hi finlandbuddy! idd nog gefeliciteerd! mooi dat je pilar daar weer tegen bent gekomen, kon ze zich inhouden, haha!! geniet ervan daar, maar komt volgens mij helemaal in orde, mooie vertrouwde foto's over drank en vrouwen! x,

  • 27 Maart 2007 - 18:33

    Kasia:

    Hej Roel!

    Waaat hang jij uit?! Daarom heb ik je al zo lang niet gezien haha .. ken je me nog :P Ik wist niet dat je zo van reizn hield! De foto's van rusland zijn super!

    Als je es naar Polen gaat hou mij op de hoogte haha

    Groetjes xxxx
    Kasia

  • 28 Maart 2007 - 18:15

    Edwin:

    Roeland!!!!

    Veel zuipplezier nog en t vinden van de echte stageplek (reden wrm je eigenlijk in spanje bent :-P)

    mzzl Ed
    P.S. tot over enkele weken!!!!!!! heb er zin in!

  • 29 Maart 2007 - 17:20

    Jens:

    motherfuckka

  • 30 Maart 2007 - 03:58

    Wouter:

    Hey ex- buurjongen zo te zien heb je het goed naar je zin ik ben ook nog steeds niet thuis ik vermaak me ook prima kijk maar op www.wouteropreis.web-log.nl.


    Veel plezier nog en drink ze !!!


  • 31 Maart 2007 - 01:41

    Cherry:

    WOW! Nice pix.. I can c dat ur having a lot of fun>> Anyway, goodluck!!

  • 01 Mei 2007 - 12:51

    Carlijn:

    hi! wordt het niet eens tijd voor wat nieuwe berichten en foto's???? x,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Stage in Barcelona

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2007

Oorlog in Valencia

18 Februari 2007

Carnaval in Sitges
Roel

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 134905

Voorgaande reizen:

22 Februari 2008 - 02 December 2010

De grote reis !!

08 Februari 2007 - 28 September 2007

Stage in Barcelona

21 Maart 2006 - 09 Juni 2007

Studeren in Finland

Landen bezocht: