De eerste dag!! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Roel Ruiter - WaarBenJij.nu De eerste dag!! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Roel Ruiter - WaarBenJij.nu

De eerste dag!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roel

22 Maart 2006 | Finland, Helsinki

'snachts tot half 2 je spullen pakken. 's Morgens om 6 uur op en richting Keulen. We zijn onderweg.
Het gevoel: vakantie...
In Keulen wordt dit gevoel al snel verstoord. Door mij grondig te scannen en mijn schoenen door de scanner te gooien liet 'meneer de douane' mij merken het zeer te apprecieren dat ik het land verlaat...
De vrolijke blikken van het vliegveld personeel wenste ons een hele fijne reis en zo lang mogelijk verblijf in Helsinki.

Na opgehaald te zijn in Vantaa en Carlijns spullen te hebben gedropt in Espoo rijden we naar de 'BIG' city of Helsinki.
Aangekomen blijkt mijn kamergenoot een goeie gast waarmee ik de eerste drie weken in Helsinki wel door kom. Xavier is de naam.

De eerste avond wordt een rustige met een soort selectief karakter. Het is van groot belang om in de eerste dagen een favoriet Fins bier te gaan kiezen. Selectieprocedure is in de eerste avond in gang gezet... Een duidelijke winnaar is er nog niet naar voren gekomen. De eerste verliezers zijn reeds bekend.
Tevens hebben we de eerste dag contacten gelegd met Hongaren en Duitsers. Van groot belang natuurlijk aangezien we wel wat tips kunnen gebruiken in het uitgaansbeleven en de weg naar het station... (Carlijn dan...)

Dat was het voor nu...

• 22 Maart 2006 - 18:53

Martje:

Ha die Roel, hoe bevalt het daar?? Heel veel plezier en de groetjes aan carlijn!!
    x-x-x

• 23 Maart 2006 - 13:46

Alex:

heeee roelie!!

Ik wil je ff heeel veeeel plezier wensen en probeer niet te verdwalen en zo... het zou namelijk toch wel leuk zijn als je weer terug naar Nederland komt ;)Zal je gaan missen tijdens 3dd!! xalex