Kamperen in Finland - Reisverslag uit Längelmäki, Finland van Roel Ruiter - WaarBenJij.nu Kamperen in Finland - Reisverslag uit Längelmäki, Finland van Roel Ruiter - WaarBenJij.nu

Kamperen in Finland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roel

20 Mei 2006 | Finland, Längelmäki

Donderdag 11 mei 4 uur 's midags: Weet je wat laten we morgen een auto huren en Finland gaan bekijken!!

Na een korte zoektocht naar metgezellen en een carrentalcompany vertrokken p ikten we op vrijdag twee toyota corrola's op met als doel het vinden van een meer...

Nou das opzich natuurlijk al een hele klus in Finland, maar naar een uur of 4 á 5 hebben we dan toch (met tussenstop om roze Bbq te kopen) een mooi meer gevonden. Er leek niets te zijn alleen wij en een waakhond die ons wel zou beschermen tegen eventuele vervelende Finnen.
Later bleek dat in het bos op ongeveer 50 meter van onze stek een mooie wc stond met een lading brandhout om nog jaren van te stoken!!

Beide kwamen zeer van pas. We hebben met een groep van tien Nederlanders van 6 tot 2 geBbq'd en een prachtig kampuur aangelegd.
Rond een uur of 5 hebben we de auto's weer gepakt en zijn we naar huis gereden.

Mooi om Finland ook eens van een andere kant te mogen zien...

• 21 Mei 2006 - 17:56

Bol:

vette foto's!!

• 22 Mei 2006 - 08:34

Kim:

ziet er leuk uit....wanneer komen jullie eigenlijk terug?
    groetjes
    kim

• 22 Mei 2006 - 08:39

Ruben:

Godverdomme man! Jij hebt het beter!

• 24 Mei 2006 - 21:10

Wouter:

hey roel

Zo te zien heb je het leuk en goed. Als ik me niet vergis kom je 1 juni toch terug ik ben dan net klaar met mijn examens gaan we wel weer een keer na heerlen
    tot volgemde week

• 04 April 2007 - 17:12

Mireille:

Hi Roel! Ik heb je foto's eens even bekeken, erg gaaf natuurlijk! Deze reizen ga je dus nooit vergeten! Laat maar weten wanneer je weer klaar bent voor een rondje Toeter haha

Groetjes!
    Mireille